03 lutego

Co najchętniej pisałam? Blogowe podsumowanie roku #1

Zaczął się luty, co oznacza, że przeszła już pierwsza (i najprawdopodobniej ostatnia) fala blogowych podsumowań. Przyszedł zatem czas na moje. Opóźniłam je całkiem świadomie i z premedytacją, żeby nie zaginęło w tym potopie... no i żeby jeszcze bardziej podsycić Waszą ciekawość. To co, chcecie wiedzieć, z których wpisów jestem najbardziej dumna?

najlepsze wpisy na blogu


Myśl inaczej

Czytanie biografii Steve'a Jobsa szło mi jak po grudzie, ale ostatecznie cała ta historia mnie zachwyciła. Podobnie jak reklamy tworzone przez Apple. Byłam pod tak wielkim wrażeniem, że musiałam o tym napisać i efektem jest właśnie powyższy post.




Blog lifestylowy. Czy to takie łatwe?

Często blogerom po kilku latach prowadzenia bloga dostaje się od "fanów", że się zmienili, że już nie są tacy sami, jacy byli kiedyś, że piszą inaczej, niż na początku... Wiecie, co to oznacza? Po pierwsze, to, że tacy "fani" najprawdopodobniej nigdy nie byli prawdziwymi fanami. Po drugie, że drogi blogera i tychże "fanów" się po prostu rozeszły i już siebie wzajemnie nie potrzebują. Po trzecie, że bloger się rozwija, jego życie się zmienia i wskutek tego zmiany następują także na jego blogu. Mój blog też się zmienił. I nie mam z tego powodu wyrzutów sumienia, bo to całkowicie naturalne.

Jak pisać bez błędów? 6 sposobów copywritera

Czytam sporo treści w internecie - na blogach, portalach, w social mediach. Zawsze dziwiło mnie, czemu błędy zdarzają się nawet tym największym. Na blogach jest jeszcze gorzej z poprawnością językową. A gwarantuję Wam: zawsze widać, ile wysiłku autor włożył w swój tekst - czy sprawdził go, czy tylko napisał i opublikował. Po czym? Po ilości błędów. Nie da się ich tak w 100% wyeliminować. Można jednak znacząco zminimalizować ilość językowych wpadek i niezrozumiałych dla czytelnika skrótów myślowych. Jak tego dokonać? Przeczytacie w powyższym poradniku.

Najważniejsza wskazówka, dzięki której zaczniesz zarabiać

Coraz więcej osób ma przed oczami piękną wizję zarabiania na pisaniu. Pracy z domu, którą mogą wykonywać w dowolnej chwili i łatwo pogodzić ze swoim życiem. Czytają o tym, szukają informacji i miejsc, w których mogą zacząć, ale popełniają jeden podstawowy błąd, przez który nie zaczynają zarabiać. Jaki to błąd? Dowiecie się z tego posta.

Jestem dumna ze swojego bloga. Może i nie jest w tym miejscu, w którym powinien teraz być i nie ma tak wysokich statystyk, na jakie zasługuje, ale i tak jestem z niego dumna. Jest w pełni mój, taki, jak chcę i zrobiony znacznie lepiej, niż niejeden bardziej znany blog. Mam też odwagę przyznawać się do tego, do czego wielu blogerów się nie przyzna - jak w powyższym poście.

Charakterystyka informatyka czyli dział IT

Ten blog nie istnieje bez Gremlina i jego złośliwości. Gremlin to mój sposób na radzenie sobie z frustracjami, tymi większymi i mniejszymi. Wiele z nich powoduje dział IT w mojej firmie, z którym mam taką relację love-hate. Mam jednak dzięki nim także sporo funu i jeszcze więcej lol contentu, dlatego pozwoliłam sobie podzielić się swoim spojrzeniem na ich działalność. Oberwało mi się za ten wpis, ale prawda jest taka, że druga strona barykady nigdy nie zrozumie tej pierwszej, więc absolutnie nie mam wyrzutów sumienia. No i mogę sobie mieć swój punkt widzenia.

Korpodekalog od copywritera

Mimo wszystko, uwielbiam swoją pracę. Właściwie, to kocham ją miłością bezwarunkową i tylko dlatego dobrze znoszę jej wady takie jak ASAP-y, deadline'y i feedbacki. Kiedy ich nadmiar mnie wkurza, po prostu o tym piszę i w ten sposób odreagowuję. Co ciekawe, im bardziej coś mnie irytuje, tym łatwiej mi o tym napisać. Tak też i było w przypadku tego posta.

Który z wymienionych wpisów najbardziej się Wam podobał? A może jeszcze jakiś inny? Dajcie znać.

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger