11 września

Tydzień dobrych wiadomości. 4-10 września

Hej. Zdecydowanie to był tydzień dobrych wiadomości.

świętowanie

W tym tygodniu odzyskałam też wiarę.




Nie, nie tę w polską policję, bo tę utraciłam bezpowrotnie. Ale w sprawiedliwość. W karmę. Miałam dziwne przeczucie, że komuś mocno zależy, by ta sytuacja była utajona. Nie myliłam się. Jak wybuchło, to na całego. Tak oto mamy potężną aferę. Cieszę się, że sprawa została tak nagłośniona i bardzo mocno kibicuję poszkodowanym, żeby wszystko poszło po ich myśli. Podobno jeden ze sprawców jest działaczem sportowym i organizatorem imprez charytatywnych... Cóż... obu panom, którzy nie potrafią cicho imprezować, życzę, aby przez resztę życia jedyną ich działalnością charytatywną było dawanie d...py kolegom z celi.

Na szczęście, reszta mojego tygodnia była o wiele bardziej pozytywna, choć powyższy temat wciąż powraca.

Trudno oczekiwać, żeby mój tydzień pracy wyglądał inaczej niż praca-dom, ale tym razem przynajmniej poszalałam w kuchni. Zrobiłam pyszną zupę krem z pieczonej papryki i pomidorów malinowych, a następnego dnia - zupę krem z batatów (w wersji podstawowej, bez ricotty). Nieskromnie powiem, że obie wyszły fenomenalne ;-)

Koniec tygodnia spędziłam na lataniu po galerii. Trzeba było w końcu dokupić kolejne pastelowe markery do Bullet Journal ;-)

Potem trochę odpoczęliśmy i wyruszyliśmy na kolejny etap konkursu karaoke. Sprzyja mi szczęście. Poszło mi lepiej niż myślałam. Na dodatek, wywołałam mocne zaskoczenie dwoma kawałkami, które po raz pierwszy zaśpiewałam publicznie. Wyszły tak dobrze, że zaśpiewam je jeszcze nieraz.

Sama też byłam mocno zaskoczona, bo ogólnie dość źle kojarzę imprezy w tym lokalu. Tym razem jednak, mimo początkowych problemów technicznych, wyszło naprawdę świetne karaoke. Pierwszy raz zostałam tam aż do 2 w nocy - to chyba najlepiej świadczy o tym, jak fajnie było :-)

W sobotę poszliśmy za to na Festiwal Piwa. Taki częstochowski Oktoberfest ;-) I było warto. Popróbowaliśmy trochę różnych smaków, zjedliśmy po hamburgerze (bo i foodtrucki były), zrobiliśmy małe tour de bar (bo czasem trzeba), a resztę wieczoru spędziliśmy u znajomych.

W niedzielę po raz pierwszy w życiu miałam okazję zobaczyć, jak wygląda oddział dla ciężarnych. Nieeee, nie, że ja tam trafiłam. Byłam w odwiedzinach. I zauważyłam dwie rzeczy. Po pierwsze, taka kobieta w ciąży po tygodniu pobytu w szpitalu może się dorobić anemii i awitaminozy. Szpitalne jedzenie jest obrzydliwe - ciągle biały chleb i jakieś paskudne wędliny-mielonki, albo serki topione nieznanej proweniencji, fuj. Druga rzecz: cały klimat szpitala i oddziału, ta cisza (bo przecież TV płatny) i złowroga atmosfera jest najskuteczniejszym środkiem antykoncepcyjnym ever.

W tym tygodniu na blogu:



Rok w Polsce. Czy warto było wyjeżdżać?


Dla równowagi podrzucam Wam również nieco starszy tekst, pisany przez Gremlina:

Najgorsi właściciele mieszkań do wynajęcia. Mój top 4


Jeśli chodzi o linki, urzekł mnie kolejny komiks Zucha o cwanym grafiku. Stanowczo za rzadko tam zaglądam :-) Wciąż szukam inspiracji na własny Bullet Journal i dlatego bardzo ucieszył mnie wpis Agnieszki na temat planowania miesiąca w bujo. Zdążyłam już rozrysować tabelki na wrzesień, ale w październiku przetestuję układ zaprezentowany przez Agnieszkę. Wydaje mi się o wiele bardziej przejrzysty niż mój.

Podobał mi się również wpis drugiej Agnieszki na temat jej firmowych celów. Czasem troszkę zazdroszczę jej tak urozmaiconego życia zawodowego, ale potem przypominam sobie, że moje wcale nie jest mniej różnorodne. No i że nie bardzo mam czas na dalsze urozmaicanie :-)

Na koniec coś zabawnego. Odkryłam ostatnio, że ktoś trafił do mnie na bloga po haśle niemcy nago blog. Nie wiem, kto i po co mógłby chcieć bloga z nagimi Niemcami, ale po swoich doświadczeniach powiem jedno: NIE IDŹ TĄ DROGĄ!

A co tam u Was ciekawego? Jak znosicie końcówkę lata, która chwilowo zrobiła się bardziej letnia niż przez całe wakacje? ;-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket


Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger