16 października

Tydzień bez poniedziałku. 9-15 października

Nawet nie wiecie, jaka to ulga, że mimo wczesnej pobudki, czuję znacznie więcej energii niż tydzień temu. Najwyraźniej przyszedł taki wiek, w którym po jednej nocnej imprezie dochodzę do siebie przez następnych kilka dni.

kolorowe porzeczki

Zeszły poniedziałek był cudowny, bo wolny. Planowałam dalsze dogorywanie, choć nie do końca wyszło, bo obudziłam się już przed 7 rano. Dało mi to nieco czasu na ogarnięcie bloga i okołoblogowych spraw, co nie zmienia faktu, że był to wyjątkowo leniwy dzień. Czasem takie są bardzo potrzebne.




Zawsze powtarzam, że weekend powinien trwać przez 3 dni. Zazwyczaj słyszę wtedy, że klasyczny trudny poniedziałek by nas nie ominął i mielibyśmy go we wtorek. Tym razem przekonałam się, że to prawda. Do tej pory miałam trudne piątki w pracy, tym razem ciężki był początek tygodnia. Tak naprawdę to cały ten tydzień taki był. Ciągle czułam się zmęczona i bez energii. Pojęcia nie mam, jak ja to zrobiłam, że jednak trenowałam i jakoś ogarniałam.

Po tygodniu, który wyjątkowo się wlókł, nastąpił bardzo długi piątek. Zaczął się o jakiejś 5:40 rano, a skończył niemalże po 24 godzinach. Miałam ambitny plan, że będę idealną kobietą, która czeka na powrót swojego mężczyzny z pracy i dam radę dotrwać do rana. No i dotrwałam. W towarzystwie rolników szukających żon oraz telewizyjnych randkowiczów, bo nie miałam siły na intelektualne rozrywki. Pierwotnie chciałam część tego czasu wykorzystać na pracę, ale... Nie żałuję ani trochę.

W tym tygodniu próbowałam się zabrać za dalsze czytanie Social media: Start, ale jakoś nie miałam nastroju. Ostatecznie czytałam tylko blogi i artykuły w internecie, ale dzięki temu mam się z Wami czym podzielić.

Wyjątkowo rozbawiły mnie opowieści z helpdesku. W mojej firmie ten dział jest antydefinicją pomocy, choć trzeba przyznać, że jak już odmawia, to z wdziękiem. Mam w zanadrzu kilka ciekawych historyjek...

Bardzo spodobał mi się pomysł na prezent ślubny: książki zamiast kwiatów. Godny naśladowania, choć nie bardzo rozumiem pozycję czwartą (od lewej strony) ;-)

Porusza mnie temat formatu AMP, który Google zawzięcie wprowadza. Jestem dość blisko poglądów autora tego artykułu, szczególnie że strony AMP wyglądają jak z czasów prehistorycznego internetu, który się we wiadrach nosiło. Jaki sens we wprowadzaniu takiego rozwiązania, kiedy większość ludzi ma całkiem szybkie smartfony oraz spory pakiet danych? Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o kasę. A ja uparcie poprawiam w tej malutkiej mobilnej wyszukiwareczce adresy stron, bo nie chcę korzystać w AMP. Nie i już.

Dla tych, którzy jeszcze nie zakodowali - w Rossmannie trwa promocja -55% na kosmetyki kolorowe. Co prawda, dla mnie to wciąż jest kultowe -49, ale jeśli macie aplikację i aktywne konto w Klubie Rossmann, to za pierwszym razem faktycznie dostaniecie 55% zniżki. 49% będzie bez apki lub przy kolejnych zakupach. Musicie tylko wybrać 3 kosmetyki o różnym przeznaczeniu. Nie mogą to być niestety 3 matowe pomadki w różnych kolorach (a tak liczyłam, że uzupełnię zapasy!). Przejdzie za to pomadka ochronna, matowy błyszczyk (jak to brzmi...) oraz kredka do oczu.

Legimi od dziś działa na Kindle. Czytałam o tym sporo i zapowiada się naprawdę nieźle. Co prawda, ja wolę polskiego inkBOOKa, ale sam zamysł i sposób ogarnięcia abonamentu dla zamkniętego systemu Kindle jest godny podziwu. Mam nadzieję, że będzie o tym głośno.

Na blogu w tym tygodniu:

Artystyczne zamysły i inne wymysły


3 filmy, które warto obejrzeć w październiku


Z racji tego, że nadeszła jesień i zaczęłam urządzać swoje gniazdko (wiecie, nastrojowe światełka, poduszki, stylowe dodatki) odkurzam post z inspiracjami wnętrzarskimi. Tym bardziej że w Pepco znowu pojawiły się ozdoby LED, które zobaczycie w zalinkowanym wpisie. W zeszłym roku plany pokrzyżowała mi wyprowadzka z mieszkania, ale w tym roku muszę je mieć :-)

Hej, ludzie, idą Święta! Przytulne dodatki do domu i mieszkania na jesień


A co u Was słychać w tym tygodniu? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger