13 października

3 filmy, które warto obejrzeć w październiku

Filmów we wrześniu było jeszcze mniej niż książek. Na szczęście, dzięki temu nie trafiłam na szczególnie słabe rzeczy i mogę polecić Wam wszystko. Jesteście ciekawi, co warto obejrzeć w tym miesiącu? To zaczynamy.

reżyseria filmu

Snowden

Pracownik tajnych służb postanawia ujawnić ich nielegalne praktyki.
Poruszająca historia Edwarda Snowdena, który ujawnił wiele nieprawidłowości w działaniu CIA oraz NSA - szczególnie nielegalne obserwowanie i podsłuchiwanie obywateli. Bardzo emocjonalna i smutna historia człowieka, który mocno wierzył w to, co robił, a potem odważył się to zakwestionować. Po tym filmie ludzie zaklejają kamerki w laptopach.




Transformers: Ostatni rycerz

Nie jestem w stanie opisać fabuły.
Film, przy którym... świetnie mi się spało. Nie powstrzymały mnie przed tym nawet elementy humorystyczne, choć były całkiem na poziomie. Można obejrzeć, jeśli nie macie nic lepszego do roboty. Tylko nie zapomnijcie mi dać znać, czy Wam się podobało ;-) Jeśli tak, obejrzę jeszcze raz, bo być może to nie Transformersy były nudne, tylko ja zmęczona.


X-men

Wolverine, czyli człowiek-mutant ze szponami dołącza do grupy X-menów i wspólnie ratują świat.
Przyszedł czas, żeby nadrobić (na fali zachwytu Loganem) i oto nadrabiam. Film sprzed 17 lat, więc nie powala efektami specjalnymi, a i akcja jakoś tak bezmyślnie pocięta. Mimo to, urzekła mnie ta historia. Bohaterowie budzą sympatię i jakoś tak odruchowo trzyma się za nich kciuki. Warto, jeśli patrzycie na to tak trochę przez palce i jesteście w stanie wybaczyć niedoróbki oraz błędy montażu.

A Wy co ostatnio oglądaliście? Polecicie mi coś lub odradzicie? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger