06 listopada

Hej, ludzie, idą święta! Przytulne dodatki do domu i mieszkania na jesień

Przeglądałam właśnie gazetkę Pepco i zachwyciłam się akcesoriami do domu, które się w niej znalazły. W innych sklepach również widziałam wiele ciekawych gadżetów i dodatków, postanowiłam zatem zebrać w tym poście te najciekawsze.

Jesień kojarzy mi się przede wszystkim z przytulnością: miękkim, ciepłym kocem, kubkiem gorącej herbaty w dłoni, nastrojowym światłem i wieczorem z dobrą książką. Dodatki, które pojawiają się w tym czasie w ofercie, również się wpisują w ten klimat. Poza tym, mamy już początek listopada, a od kilku lat już po Wszystkich Świętych sklepy zaczynają prezentować świąteczny asortyment. Śmieszy mnie to trochę, ale w sumie mogę sobie już zaplanować, co kupię, żeby za miesiąc moje mieszkanie wprawiało mnie w nastrój oczekiwania na Święta i prezenty ;-)


W Pepco zachwyciło mnie przede wszystkim to, co znajduje się na tej stronie gazetki:

Jak do tej pory nie miałam w mieszkaniu zasłon i firanek (chociaż karnisze są), tak po zobaczeniu uroczego motywu w gwiazdki postanowiłam kupić żabki oraz tę piękną zasłonkę. Oczywiście, do kompletu dobiorę poszewki na poduszki. Nastawiam się głównie na wersję białą, ale w przypadku poduszek najprawdopodobniej pomieszam kolory.

Kusi mnie też ta piękna, gruba narzuta. Świetnie by do niej wyglądały także poduszki przedstawione na zdjęciu, ale pozostanę przy samych poszewkach - mam już wystarczająco dużo poduszek w mieszkaniu :-) Jeśli jednak szukacie pomysłu na ożywienie własnego domu, zdecydowanie powinniście kupić cały zestaw. Jest mega dobrze skomponowany.




Kartonowe pudła w gwiazdki - bardzo ładne i stylowe. Odkąd sama zaopatrzyłam się w coś podobnego, doceniam, jak bardzo pomagają utrzymać porządek w mieszkaniu. Sama raczej się teraz nie skuszę, ale jeśli macie problemy z ciągłym bałaganem na stole lub półkach, pomyślcie o takim pudle, w którym możecie trzymać najczęściej używane przedmioty :-)

Ozdoba świecąca gwiazda - kupuję. Koniecznie! Podoba mi się bardzo wersja ze zdjęcia, zwłaszcza kontrast pomiędzy szarą obudową i kolorem światełek. Na grudzień - idealna. Na pewno się w nią zaopatrzę, żeby w mieszkaniu mieć nieco bardziej świąteczny klimat :-)


Termos w kolorze różowego złota bardzo mnie kusi. W sumie, już od dawna chciałam jakiś kupić, bo przydaje się w drodze. W tej chwili leżałby raczej w szafce, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze dostępny, gdy będę miała w planach jakiś wyjazd. Klasyczne srebrne termosy jakoś mnie nie zachwycały. Ten jest naprawdę ładny i stylowy. Podoba mi się też, jak dobrze został dopasowany tutaj do pozostałych jasnobrązowych dodatków.

Ceramika śniadaniowa - piękna, ale chyba pozostanę wierna swojej białej. W kuchni brakuje mi jedynie jednolitych kubków, poza tym raczej mam wszystkie potrzebne elementy z zastawy i nawet w miarę udało mi się je skomponować, żeby nie było, że każdy z innego kompletu :-) Jeśli jednak chcecie mieć ładny zestaw do podania posiłku - myślę, że warto wybrać właśnie ten powyższy.




Bieżnik - rzecz kompletnie nie w moim stylu. Nie lubię obrusów, bieżników i serwetek. Wolę stół z gołymi dechami :-D Muszę przyznać, że ten bieżnik jest naprawdę ładny, ale nie dla mnie. Jeśli jednak potrzebujecie czegoś, co nada Waszemu mieszkaniu świąteczny nastrój, ten dodatek na pewno się fajnie skomponuje np. z zasłonką w gwiazdki.

Kule świetlne LED - oj, jak się ucieszyłam, że są teraz dostępne także w Pepco. Pokusa jest ogromna, ale mam już dwa komplety, z Biedronki i z Tigera, także raczej odpuszczę, chociaż kolor tych pepcowych podoba mi się o wiele bardziej niż wersja z duńskiego sklepu. Poza tym, są w lepszej cenie. Jeśli szukacie czegoś takiego - wybierzcie się koniecznie do Pepco. Gwarantuję Wam, że się zachwycicie.

Mata stołowa z gwiazdą - bardzo mi się podoba ten wzór i na pewno zajrzę wkrótce do sklepu, żeby zobaczyć ją na żywo. Jeśli będzie z materiału łatwego do czyszczenia, na pewno się na nią zdecyduję.

W Lidlu zachwyciła mnie ta pościel:
Oczywiście motyw w gwiazdki. Muszę zobaczyć, jaka jest w dotyku - jeśli będzie za bardzo grzała, to się raczej nie zdecyduję. Wolę "chłodną" pościel niż taką ciepłą. Trzeba jednak przyznać, że wygląda naprawdę ładnie :-)

Podoba mi się też składana skrzynia. Przydałaby mi się do przedpokoju - nie każdy lubi zakładać buty na stojąco. Na pewno byłoby wygodniej, a przy okazji można by coś w niej schować.

Piękne poduszki. Gdybym potrzebowała, miałabym dylemat między tymi z Pepco i tymi z Lidla. Są naprawdę stylowe. Jak widzicie, tutaj też się pojawił motyw gwiazdek.




A Wy co byście jeszcze dodali do mojej listy? Dajcie znać!

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger