05 listopada

Co kupić w listopadzie? Jesienna wishlista

Chciałabym sobie poukładać w głowie, co chcę kupić na jesień i zimę - poprzednia wishlista została już częściowo zrealizowana. Częściowo, bo niektóre jej elementy chwilowo odeszły w zapomnienie :-)

jesienne liście i gadżety

Tym razem chcę się skupić głównie na ubraniach. Może to śmieszne, ale zainspirowała mnie gazetka Lidla oraz ubrania, które oglądałam w Kiku oraz F&F. Zaraz Wam pokażę, co znajdzie się w mojej szafie tej jesieni.

Najpierw w Kiku, a potem w F and F wpadła mi w oko piękna koszula w czarno-czerwoną kratę. W Kiku dobrana była do niej czarna torebka ze złotymi akcesoriami. Taką torebkę w sumie już mam, chociaż kusi mnie trochę ta z Kika ;-) Potrzebuję też beżowej. Na pewno jednak zamierzam kupić wkrótce taką koszulę. Nie wiem tylko jeszcze, czy w Kiku, czy w F&F, bo w obu miejscach były dość podobne. Ta na zdjęciu pochodzi właśnie z Kika :-) PS. Wrzucam linki z niemieckiego Kika, bo polska strona wygląda bardzo biednie - nie ma na niej większości ciuchów, które są w sklepach stacjonarnych.
koszula w czarno-czerwoną kratkę z Kika
Gdy szukałam tego modelu z F and F, w oko wpadła mi przepiękna koszula z H and M. W sumie, mam już taką, ale koniecznie chcę długą :-)
długa koszula w czarno-białą kratkę z h&m
Do koszuli dobiorę skórzane jegginsy, którymi się zachwyciłam... w gazetce Lidla. Różnica polega na tym, że tam są dostępne jedynie czarne i brązowe (swoją drogą, też fajne), a ja chcę koniecznie bordowe. Zdjęcie poglądowe, choć wolałabym spodnie niż legginsy. Zobaczymy, co się uda upolować ;-)
bordowe spodnie powlekane z h&m




Marzy mi się również granatowa kurtka ze złotymi detalami - ta z Kika jest bardzo fajna :-)

granatowa kurtka ze złotymi detalami z kika


Chcę też kupić jakiś ładny, elegancki płaszcz na zimę. Jeden już mam - w czerwonym kolorze. Teraz chciałabym coś w tym stylu, może z kapturem i na pewno w nieco bardziej stonowanych barwach - czarny, szary...

szary melanżowy płaszcz z asymetrycznym zapięciem z kika
Potrzebuję też butów na zimę. Co najmniej czterech par, bo chcę w różnych kolorach (czarny, beż) oraz płaskie i na obcasie. Ostatnio bardzo chętnie noszę buty na obcasach, jednak są czasem dni, kiedy wolałabym coś płaskiego. Możliwe, że liczba wzrośnie, bo... biorę pod uwagę kupienie modeli ze złotymi i ze srebrnymi detalami - żeby pasowały do całej stylizacji i dobranej biżuterii. Jestem w tej kwestii dość wyczulona :-)

Bardzo chętnie przygarnę sztyblety w tym stylu:
                         czarne sztyblety z pikowaną cholewką i złotymi detalami z czasnabuty
Już miałam opublikować posta, gdy znalazłam tę cudną sukienkę. Będzie moja - jest przepiękna. Kiedyś miałabym pewnie wątpliwości, czy chcę różową, ale... to zdjęcie przekonało mnie, że różowy fantastycznie się komponuje z bordo (który jest bardzo modnym kolorem tej jesieni). Na dodatek mam już prawie całą wizję, co dobiorę do sukienki. Pochwalę się na Instagramie ;-)

jasnoróżowa sukienka z rękawami 3/4 i kokardą z romwe

A Wy macie jakieś plany zakupowe na jesień? Coś, co wpadło Wam w oko i koniecznie, ale to koniecznie musicie to mieć? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger