05 czerwca

Cała prawda o IT, zen, mewy i komary. Przegląd tygodnia 29 maja - 4 czerwca

Hej! Piszę do Was szybko, bo wiem, że szybko czytacie. A mnie zostało jakieś 100 stron biografii Jobsa i chcę też doczytać ;-)

Dzisiaj był jeden z tych nietypowych dni, kiedy byłam tak zmęczona, że po pracy musiałam, absolutnie musiałam położyć się spać. I jakimś dziwnym sposobem nawet udało mi się zasnąć. Cóż, ten dzień to poniedziałek. I to poniedziałek po bardzo aktywnym weekendzie.


zen i relaks

Czerwiec to dla mnie początek sezonu imprez. Panieńskie, kawalerskie, panieńsko-kawalerskie (to ostatnio) i wesela (to wkrótce). Fajnie, nawet bardzo, ale po takim weekendzie jestem jeszcze bardziej zmęczona niż po tygodniu pracy ;-)





Tygodnia to chyba nawet za bardzo nie pamiętam - ot, typowy tydzień pracy. Gdzieś tam zahaczyłam o Lidla i wyhaczyłam dwie piękne sukienki. Najlepsze jest to, że wcale nie pojechałam tam o 7 rano, żeby przedzierać się wśród Grażyn i wydzierać sobie kiecki z rąk, oj nie... Pojechałam o jakiejś 17 i choć zastałam pobojowisko, a szmaty były wszędzie, tylko nie tam, gdzie powinny być, znalazłam to, czego szukałam. Bałam się tylko trochę, że w trakcie przekopywania się przez ciuchy znajdę wśród nich jakieś pourywane kończyny... 

Swoją drogą, być może było jeszcze zabawniej, bo w Lidlu rzucili ostatnio depilatory IPL za 400 zł. I ciekawa jestem, czy wystawili atrapy (jak w innych marketach), czy też pełnoprawne urządzenia? Mam niepokojącą wizję depilujących się w sklepie, gdzieś tak pomiędzy pomidorami i mąką, Grażyn ;-)

Tak z innej beczki... Informatyk potwierdza: 99% informatyków, gdy nie ma ochoty czegoś robić, mówi, że jest to zbyt czasochłonne, pracochłonne lub niemożliwe do wdrożenia. 

W tygodniu miałam przezabawne spotkanie z działem IT. Tak naprawdę, każde spotkanie z nimi jest przezabawne - a jeśli dotyczy jeszcze wdrożenia czegoś, co mnie dotyczy... Po pierwsze, nawet nie zaprosili wszystkich, których powinni. Moja sugestia - napiszmy im nasze imiona, nazwiska i stanowiska w kodzie, choćby binarnym. I używając nazw zrozumiałych dla informatyków - np. XY - edytor tekstu (tak zwany copywriter). Ja - edytor tekstu i kodu.

Spotkanie najlepiej jednak podsumowuje tekst, który padł w odpowiedzi na nasze sugestie. Brzmiał nieco inaczej, ale był trudny i mocno specjalistyczny, więc przełożyłam na polski: Jeśli wprowadzimy tę funkcjonalność, to będzie działać... ale pozostałe przestaną. Kwintesencja IT. To właśnie stąd się biorą moje pomysły na informatyczne koszulki...

Piątek był bardzo fajnym dniem. Po pierwsze, udało mi się wreszcie zameldować się w pracy o 7 rano. Usiłowałam tego dokonać od około 2 miesięcy i wreszcie - nie 7:50, nie 7:20, tylko 7:02. I od razu jakoś tak lepiej mi się pracowało :-)

Niestety, nie udało mi się wyjść po równych 8 godzinach, bo w pracy dostałam bardzo ciekawy telefon. Więcej napiszę Wam w kolejnym tygodniku.

Po pracy pojechaliśmy na wieś, a tam książki, opalanie, grill... Najlepsze, by naładować baterie. A tak zawzięcie je ładowałam, że aż się przypaliłam.

W sobotę byłam w miejscu, które spokojnie może zastąpić polską plażę. Była woda, był piasek, ba! Nawet mewy były. I po co jechać do Ustki, skoro w okolicy takie perełki? Odpoczęłam, znowu naładowałam baterię i prawie znalazłam swoje zen. Prawie, bo niewiele brakowało, żeby mnie komary zen-żarły ;-)

W niedzielę głównie odpoczywaliśmy. Bardzo leniwie. Jakimś sposobem udało się nam jednak zmotywować i wyjść do kina na Wonder Woman. Bardzo dobrze wspominam zarówno film, jak i pustą galerię, w której otwarte było jedynie kino, McDonalds i Pizza Hut. Było tak spokojnie :-) A potem spacer w deszczu (i to naprawdę fajny), a potem - miły wieczór z Sopockim Festiwalem i kabaretami. Czy warto je obejrzeć? Warto :-)

Próbowałam jeszcze poczytać, ale padłam chyba o 22 ;-)

Na blogu:

Dlaczego kobiety płakały na Eurowizji?


Co Steve Jobs miał wspólnego z projektowaniem koszulek?


Wracam do czytania. Co tam u Was się działo? Pochwalcie się :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger