21 listopada

ASAP, Pegasus i The Grand Tour. Przegląd tygodnia 7-20 listopada


Hej! Znowu jest dwutygodnik, bo miałam trochę trudny czas ostatnio. W sumie to takie sprzeczne: miałam trudny czas, ale nie miałam za wiele czasu. Dodatkowo, w pracy się przekonałam, dokładnie i dogłębnie, co oznacza pojęcie ASAP. Tak właściwie, to pewnie jeszcze parę razy się przekonam - czwarty kwartał wciąż trwa... Dalej lubię swoją pracę, ale odkrywam coraz bardziej swoje preferencje: które jej części są super, a które mnie kompletnie nie kręcą. Na pewno uwielbiam to, że uczę się nowych rzeczy. Niezmiennie się uczę, niezmiennie to uwielbiam :-) ASAP-y - lubię nieco bardziej powściągliwie...





Przez to wielkie szaleństwo szukałam w pracy odosobnienia. Niestety, mój dział jest miejscem głośnym i pełnym zamieszania. Copywriter potrzebuje zaś ciszy i skupienia, żeby jak najszybciej uporać się ze swoimi zadaniami, które zawsze są na już. Stąd pojawił się pomysł (nie mój) codziennego ewakuowania się do jakiejś pustej sali. W końcu 3 godziny w ciszy są tak efektywne, jak 6 godzin w dziale...

... i zaczęłam się ewakuować codziennie na 8 godzin. W czwartek i piątek w ogóle pracowałam z domu, choć to akurat głównie z powodu przeziębienia. Chciałam się choć trochę podleczyć i ostatecznie wylądowałam też na wsi. Pomysł był świetny - popracowałam w spokoju, zdążyłam ze wszystkim i na dodatek się wreszcie wyleczyłam :-)

Tydzień temu postanowiłam skorzystać z corocznych wyprzedaży na Aliexpress i zrobiłam tam całkiem spore zakupy. Zaczęło się od zegarka, a skończyło na kilku zamówieniach z zegarkami i biżuterią. To mój drugi zakup z Alie (pierwszy był telefon), dlatego czuję jeszcze drobny dreszczyk emocji. Gdy tylko przesyłki dotrą, zrobię wpis, w którym pokażę Wam zdjęcia z aukcji i real photo.


Przy okazji odkryłam bardzo fajnego bloga na temat Aliexpress, a na nim masę pożytecznych informacji. Urzekł mnie wpis na temat gadżetów, które warto kupić podczas wyprzedaży. Wiedzieliście, że na Alie można kupić Nokię-cegłę albo kultowego Pegasusa? Mój mężczyzna często z sentymentem wspominał, ile godzin spędził przy tych grach.

Zobaczcie sobie też Useless Box.


Nie wiesz, co kupić komuś na Święta? Kup mu Useless Box :-D

Ze względów zawodowych konsekwentnie przeglądam serwisy i blogi technologiczne. Czasem trafiam na nich na naprawdę zaskakujące info, przez które rozdziawiam buzię i popadam w stupor. Na przykład przez info o pięciokątnej Nokii, która ma się pojawić na rynku w 2017 roku. Zaciekawiło mnie, co może spowodować przyspieszenie dostaw z Aliexpress. Zaciekawiło, ale nie zaskoczyło :-) Dowiedziałam się także, że już nie tylko telewizja, ale i Facebook kłamie... Cóż, to znowu jest kwestia tego, że mniej świadomi użytkownicy klikają na tym Fejsie w co popadnie i rozpowszechniają nieprawdziwe info (a przy okazji wirusy). Chyba nie ma co świrować, że nagle przez fałszywe info wygrał Trump, zamiast Clinton.

Skoro już jesteśmy przy Trumpie, widziałam w Internetach nagłówek, w którym Lech Wałęsa twierdzi Trump inspirował się mną. Ubawiłam się i uznałam, że czas stworzyć nowe porównanie: skromny jak Wałęsa.


W tym tygodniu postanowiłam też w końcu wypróbować fajny przepis i zrobiłam ciasto Kinder Country. Powiem Wam: proste, bez pieczenia, boskie. Idealne, żeby się zasłodzić.

Niedzielę zaś spędziliśmy, oglądając Star Wars Rebels (nie śmiejcie się) i The Grand Tour. Jestem zachwycona. Clarkson, Hammond i May zdecydowanie w formie. Będę oglądać, bo naprawdę się uśmialiśmy prawie do łez. Top Gear ewoluował. Przeszło mi też przez myśl, że cała ta akcja ze zwolnieniem Clarksona była wyreżyserowana. Marketing nie zna litości ;-)

Jeśli chodzi o książki - bez zmian. Pozycjonowanie i Wędrowycz. Piszę o tym od miesiąca, a to wyraźny znak, że czas przyspieszyć tempo :-)

Na blogu mogliście przeczytać:


Czego słucha copywriter przy pracy?

Epicka muzyka

4 drogie ubrania i jedno tanie, których bym nie założyła



A co tam u Was się działo w tym tygodniu? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger