18 listopada

Epicka muzyka. Muzyczne inspiracje #5


Seria powoli się rozrasta. Trudno, żeby było inaczej w przypadku takiej muzycznej maniaczki, jak ja :-) Kiedyś praktycznie w ogóle się nie rozstawałam ze słuchawkami, zwłaszcza w drodze. Teraz słucham o wiele mniej i rzadziej, ale wciąż uwielbiam. Mam swoje ulubione utwory od lat i wciąż wyczulone ucho na nowe. Ostatnio pisałam Wam, czego słucha copywriter przy pracy. Przy okazji obiecałam również podzielić się muzyką, która również czasem towarzyszy mi przy pisaniu. Oto moja epicka playlista.


"Heart of courage"



Jestem pewna, że gdzieś słyszeliście ten utwór. Ja go poznałam dzięki mojemu wspaniałemu. Lubię czasem muzykę klasyczną, ale raczej w takim filmowym wydaniu. Ten kawałek od samego początku brzmiał mi w głowie, gdy obmyślałam posta. Prawda, że zachęca do działania?

"Strength of a thousand men"


To ten rodzaj muzyki, którego dobrze się słucha podczas treningów. Daje siłę tysiąca mężczyzn ;-) Kolejny z moich ulubionych utworów.

"Protectors of the Earth"


Protectors of the Earth poznałam na samym początku. Jest bardzo filmowy, gamingowy, epicki.

"Eria"


Teraz nieco zmienimy klimat. Oto instrumental bardzo delikatny i kobiecy. Byłby idealnym tłem dla scen z elfami z Władcy pierścienia.

"Wind queen"



Słucham sobie właśnie i zauważyłam, że to troszkę rozszerzona wersja w porównaniu z tą, którą mam na telefonie. Jestem jeszcze bardziej zachwycona. Piękna kompozycja, również delikatna i kobieca. Królowa wiatru...


"Star sky"


Czas na coś z najnowszego albumu, który szczególnie często był akompaniamentem do mojej pracy. Utwór jest przepiękny. Na początku filmiku możecie zobaczyć hasło Music makes you braver. Podpisuję się pod tym obiema rękami. Ta muzyka naprawdę dodaje siły, nawet w najtrudniejszych chwilach.


"Never back down"


To kolejny kawałek, który dodaje siły. Polecam w chwilach, kiedy musicie z czymś powalczyć. Ze sobą, z przeciwnościami lub z tekstem do napisania. Na pewno wygracie tę walkę.


"Enigmatic soul"


Zakończę utworem, który odkryłam w trakcie pisania posta. Idealny na wieczorny relaks - sprawdźcie sami :-)

A Wy czego słuchacie, gdy potrzebujecie siły? Jaka muzyka dla Was jest epicka?

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger