05 marca

3 książki, które warto przeczytać w marcu

To był chyba miesiąc profesjonalnych książek. Więcej czytałam służbowo niż dla przyjemności. To z tego się chyba potem bierze awersja do czytania w ogóle... Na razie nie mam odwagi zabrać się za kolejne pozycje, ale z przyjemnością podzielę się z Wami tymi, które ostatnio przeczytałam.

książki, które warto przeczytać

Biblia copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

Piszecie teksty, które mają sprzedawać? Musicie przeczytać Biblię copywritingu i zrobić tonę notatek. Jak ja.

Na plus zaliczam to, że czytało się niezwykle lekko. Wyjątkowo wartościowa książka dla copywritera.



Marketing 4.0

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Po profesjonalnej książce, która była bardzo przyjemnie napisana, przyszła kolej na nie mniej profesjonalną pozycję, którą czytało mi się potwornie źle. Cóż, potraktowałam ją jak niesmaczne lekarstwo - przyjęłam z konieczności. Marketing Kotlera to pozycja obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy pracują w tej branży, bo fajnie pokazuje zmiany, jakie zachodzą w relacji firma-klient. Może i tłumaczenie czy też sposób ujęcia tematu nie są najbardziej przystępne, ale i tak warto.

Dziewczyna z Brooklynu

Guillaume Musso
Była sobie dziewczyna, Anna. Miała wszystko: dobrą pracę, kochającego narzeczonego... aż nagle jej świat wywrócił się do góry nogami. Po raz kolejny.

Tak zaczyna się ta historia, po czym zostajecie wciągnięci w wir wydarzeń. Główna bohaterka niby z nich znika, ale wszystko toczy się wokół niej. Książka jest napisana dokładnie tak, jak ja chciałabym napisać swoją - lekko, przystępnie, bez zbędnego gadania. Zwroty akcji następują dokładnie wtedy, kiedy trzeba - gdy się ich absolutnie nie spodziewacie. Świetnie się czytało i na pewno chętnie sięgnę po kolejne powieści autorstwa Guillaume Musso.

A Wy co dobrego czytaliście w tym miesiącu?

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger