23 grudnia

Aliexpress. Moje opinie o zamówionych produktach #2

Dzisiaj na tapecie najbardziej oczekiwane przeze mnie zegarki Geneva z Aliexpress. Na szczęście przyszły całkiem szybko - zamówiłam je 11 listopada. Paczka była u mnie miesiąc później. Znowu nieopatrznie wybrałam bezpłatną dostawę metodami sprzedawcy i trafiłam na wersję bez śledzenia. Cóż... Na szczęście wszystko dotarło, na dodatek w całości i mogę Wam dzisiaj zaprezentować porównanie produktów z serii Aliexpress - oczekiwania vs rzeczywistość.

zdjęcie swiateczne złoty zegarek, bransoletki i złote szydełkowe gwiazdki na marmurkowym tle

Głównym powodem złożenia przeze mnie zamówienia był złoty zegarek z bransoletą. Wymarzyłam sobie taki i przez cały wieczór przeszukiwałam chińskie aukcje, żeby znaleźć taki w moim stylu. Oczywiście, nie mogłam się zdecydować i ostatecznie wybrałam kilka.




Tak na zdjęciu z aukcji wyglądał pierwszy z nich.

złoty zegarek z Aliexpress zdjęcie z aukcji

To ten upatrzony :-)


Tak wyglądał drugi.

zegarek Geneva z różowego złota zdjęcie z aukcji Aliexpress
Przy mojej obecnej fazie na różowe złoto, nie mogłam sobie odmówić zegarka w takim kolorze. PS. Wiedzieliście, że różowe złoto to złoto dukatowe, które w czasach PRL przetapiano z rosyjskich monet na biżuterię? Swój oryginalny kolor zawdzięcza większej ilości miedzi w stopie. Tak przynajmniej twierdzi Pilipiuk w Wampirze z M-3 ;-)


Tak wyglądał na zdjęciu aukcji mój trzeci zegarek. Bardzo elegancki i stylowy.

złoty zegarek Geneva Platinum zdjęcie z aukcji

Ostatni. Najbardziej oryginalny i wyróżniający się. Na zdjęciu z aukcji wyglądał tak.

zegarek z czerwonym pikowanym paskiem z Aliexpress

Mam już taki, na beżowym pasku, choć kupiony nie bezpośrednio z Chin. Bardzo podoba mi się połączenie czerwonego, przyciągającego wzrok paska i złotych detali.


Czas na lifestylowe zdjęcia prezentujące, jak zegarki wyglądają w rzeczywistości. Nie dodawałam filtrów - jedynie zwiększałam ekspozycję i kontrast.

Tutaj pierwszy, złoty zegarek.

zdjęcie lifestylowe złoty zegarek i biżuteria na marmurkowym tle

zdjęcie świąteczne złoty zegarek Geneva, biżuteria i szydełkowe złote gwiazdki


Tutaj zegarek z różowego złota.

zegarek Geneva z różowego złota oraz biżuteria z różowego złota

zdjęcie świąteczne zegarek z różowego złota, biżuteria i szydełkowe gwiazdki


Tutaj ta elegancka Geneva Platinum z czarną tarczą.

złoty zegarek Geneva Platinum i biżuteria

złoty zegarek Geneva Platinum, świąteczne szydełkowe gwiazdki i biżuteria


I na koniec ten najbardziej oryginalny - z czerwonym paskiem.

zegarek Geneva na czerwonym pikowanym pasku i świąteczne szydełkowe gwiazdki


I oczywiście zestawienie kilku zegarków jednocześnie.

trzy zegarki z Aliexpress i biżuteria

Wszystkie zamówiłam tutaj. Złote zegarki z jasną tarczą (ten z żółtego złota oraz różowego) kosztowały 9,15 zł za sztukę. Za czerwony zapłaciłam 8.01 zł, a za ten elegancki z czarną tarczą - 8,37 zł. Tanio jak barszcz, a jakość naprawdę spoko. Co prawda, ten z różowego złota miał drobne otarcia na bransolecie, ale od spodu. Nie są widoczne w trakcie noszenia. Wszystkie bransolety oczywiście musiałam skrócić. Nie był to dla mnie jakiś wielki problem.

Wystawiłam 5-gwiazdkowy feedback, bo jestem zadowolona z tych zegarków. Teraz poluję na podobny jak ten z czarną tarczą, tylko na srebrnej bransolecie. Pewnie wkrótce zamówię :-)

Jak Wam się podobają te zegarki z Aliexpress? Kupilibyście takie, czy macie na oku coś innego? Dajcie znać :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger