17 listopada

3 książki blogerów, które warto przeczytać w listopadzie

Październik był u mnie głównie miesiącem filmów (zobaczcie, ile ich wyszło...), ale też i książek blogerów. Czas ustalić, czy blogerzy mogą pisać książki i czy te książki nadają się do czytania, czy tylko na podpałkę. No to start!

książki blogerów

Social media: START

Tomek Tomczyk
Cenię sobie poradniki Jasona Hunta, bo facet wie, co pisze. I myślę, że znacznie lepiej sobie radzi w dzieleniu się wiedzą, niż w opowiadaniu historii. Sprzedał mi kilka przydatnych patentów i o kilku przypomniał. Książkę wzbogacają humorystyczne obrazki w wykonaniu Kasi Gandor. Czytało się całkiem przyjemnie. Porady Kominka są też bardzo uniwersalne i można je odnieść do różnych typów działalności: nie tylko do bloga, ale także do kanału na YouTube czy też fanpage'a na Facebooku.




Chujowa Pani Domu

Magdalena Kostyszyn
Czy naprawdę można żyć aż tak źle? Niby opisana z humorem, ale jednak dołująca wizja ponurego, szarego życia pełnego niepowodzeń. Lepiej czytać z przymrużeniem oka, żeby się nie zdołować, a jedynie uświadomić sobie, że nie zawsze wszystko w naszym życiu musi być perfekcyjne jak z Instagrama.

Make Life Harder

Lucjan i Maciej
Mam bardzo mieszane uczucia co do tej książki. Najpierw mi się w miarę podobało. Pierwszy raz niesmak poczułam, gdy przeczytałam, co o mnie mówi miesiąc, w którym się urodziłam. Potem wiele fragmentów mnie rozbawiło. Potem jeszcze kilka razy zadziwiła cenzura wydawnictwa (serio?) Być może wrażenie zostało wzmocnione przez zwiększoną dawkę tego typu lektur i poprzednią nieco ponurą wizję kreowaną przez Magdalenę Kostyszyn? Klimat jest bardzo podobny do Chujowej Pani Domu i Świnia ryje w sieci. Bardzo nierówna książka. Są w niej zarówno felietony świetne, kiepskie, jak i takie całkiem średnie. Ogólnie można, ale znacznie bardziej podobała mi się książka PigOuta.

A Wy jakie książki blogerów czytaliście? Było warto?

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger