05 marca

Dość kompromisów?

Słyszałam ostatnio o tym filmiku, że nie da się go obejrzeć do końca. No to obejrzałam. Do końca, do samych napisów. I pojęcia nie mam, jak do nich dotrwałam. Twórczyniom udało się wywołać rewolucję - w moim żołądku.

kobieta i zachód słońca

Wstawiłabym okno z tym materiałem, ale nie, nie chcę. Jest obrzydliwy i prostacki.

Czy mówi prawdę? Cóż, może i obraz kobiet w mediach jest nieco przekłamany, ale to, co pokazano w tym wideo to nie są prawdziwe kobiety. To są nieatrakcyjne, owłosione, zaniedbane feministki, którym się we łbach poprzestawiało do reszty.

Feministki. Mizoginistki. Kiedy to się stało?




Czy kobieta jest prawdziwa tylko wtedy, gdy siedzi na kiblu? Dlaczego w takim razie nie siedzi na nim w trakcie pracy, spotkań z klientami czy też w kawiarni?

Czy kobieta prawdziwa jest tylko wtedy, gdy się drapie? Gdy wyrywa owłosienie lub podciąga rajstopy?

Popełniono tutaj błąd logiczny: owszem, kobiety robią takie rzeczy. Ale nie publicznie. I z większą gracją.

Fizjologia nie jest niczym złym. Nie bez powodu jednak są czynności, które wykonuje się bez widowni. Czy miło jest jeść, gdy ktoś obok mlaszcze i beka? Czy byłoby fajnie, gdyby w restauracji przy stoliku obok matka przewijała dziecko? Smacznego.

Jestem kobietą i nic co ludzkie, nie jest mi obce, ale prawie zwymiotowałam przy tym dziwacznym spocie. Szczerze współczuję facetom, którzy go zobaczyli. Są rzeczy, których nie powinni widzieć.

Ktoś skomentował, że bycie feministką to podczłowieczeństwo. Chcę mu przybić za to piątkę.

Nie pytam, o co te panie walczą. Już inni zapytali.

Uważam, że to wideo mnie obraża. Obraża wszystkie kobiety, sprowadzając je do roli obrzydliwych, drapiących się i mlaskających małp. Sugeruje, że to jest celem ich życia.

W świecie krąży stereotyp, że tylko ładne kobiety są puste. Oj nie. Paskudne, zaniedbane feministki też potrafią być głupie. Dość kompromisów. Od dzisiaj używam określenia feministka jako inwektywy.

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket

Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger