26 stycznia

Trzy dobre nawyki, które uczynią ten rok jeszcze lepszym

trzy dobre nawyki, które uczynią ten rok jeszcze lepszym

Dzisiaj podzielę się z Wami listą 3 celów, które zamierzam zrealizować  na początku tego roku. Nastawiam się, że zrobię to do końca lutego. Chcę wyrobić sobie 3 dobre nawyki, które sprawią, że ten rok będzie lepszy i przyjemniejszy

Traktuję to jako wyzwanie i zachęcam Was do udziału. Oczywiście, wymyślcie sobie takie nawyki, których faktycznie potrzebujecie: może to być czytanie jednej książki tygodniowo, wcześniejsze wstawanie, albo jedzenie większej ilości owoców. Coś, co sprawi, że Wasz rok będzie bogatszy, lepszy i bardziej wartościowy. Dla inspiracji wrzucam swoją własną listę. Jesteście ciekawi, co planuję? To zaczynamy :-)






1. Inbox zero

Dotyczy przede wszystkim mojego maila służbowego, na którym w tej chwili już tylko dziada z babą brakuje. Prywatnego także chcę uporządkować, ale to już nieco później. Służbowy to priorytet, bo go najczęściej teraz używam. Jak go uporządkuję? Przede wszystkim nowe wiadomości będę od razu usuwać, jeśli ich nie potrzebuję, a pozostałe wrzucać w odpowiednie foldery. Ustawię też filtry, żeby częściowo zautomatyzować ten proces. Pisałam już o tym w poście z moimi noworocznymi postanowieniami.


2. Wdzięczność

Bardzo ważna kwestia, o której z czasem zapominam. Co wieczór przed snem zastanowię się, a najlepiej zapiszę 3 powody do wdzięczności za ten dzień. Wdzięczność jest magiczna. Zawsze sprawia, że w moim życiu dzieje się jeszcze więcej dobrego, gdy jestem wdzięczna za to, co już się zdarzyło.


3. Inspirująca muzyka

Codziennie będę słuchać nowych playlist na YouTube i Spotify. Zależy mi na tym, by poznać jak najwięcej nowej muzyki, która mnie zachwyci. Dotyczy to zarówno playlist, które dostanę od kogoś, jak i tych, które sama znajdę. Na szczęście, w mojej pracy mogę słuchać muzyki nawet przez cały dzień i tak naprawdę pomaga mi to w skupieniu się. Chcę to dobrze wykorzystać :-) Na pewno i Wy na tym skorzystacie, jeśli lubicie moje Muzyczne inspiracje.

Dołączcie do wyzwania. Czekam na Wasze komentarze: jakie dobre nawyki chcecie sobie wyrobić w tym roku? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger