13 stycznia

2017 będzie jeszcze lepszy! Noworoczne cele i postanowienia

U Hedonistki wyczytałam, że podobno postanowienia noworoczne robią ludzie bez charakteru... Ja jednak, podobnie jak Daria, uważam, że wyznaczanie sobie celów jest rozwijające, dlatego dziś podzielę się z Wami, czego chcę dokonać w tym roku. Będą wieeeelkie rzeczy! ;-) Was też na wstępie zachęcam do stworzenia takiej listy. Wiele pożytecznych wskazówek, jak spisać postanowienia, by je zrealizować znajdziecie u Ani w tym wpisie oraz w tym.




Moje cele pochodzą z zapisywanych przeze mnie na bieżąco w moim magicznym zeszycie 100 celów, których wciąż przybywa. Na razie mam zapisane 27 i wciąż myślę nad kolejnymi. Wcześniej miałam 24 cele. Jeden jest już zrealizowany i muszę przyznać, że bez wielkiego wysiłku :-) Na początek roku postanowiłam swoją listę nieco zaktualizować i uzupełnić o nowe rzeczy, które chcę osiągnąć. Zasadniczo, moje postanowienia nie mają określonej daty na realizację - po prostu, im więcej uda mi się zrealizować w tym roku, tym lepiej. Ciekawi, na czym mi zależy? No, to zaczynamy!


noworoczne plany i postanowienia

Cele zawodowe

1. Zostać najbardziej kreatywnym i wydajnym copywriterem w firmie


najlepszy copywriter w firmie

Takim, że będę stawiana za wzór zarówno nowym pracownikom, jak i tym ze stażem dłuższym niż mój. Chcę udowodnić, że zatrudnienie mnie to najlepsza inwestycja dla firmy oraz sobie, że mogę, że potrafię i że marzenia się spełniają. Chcę się przekonać, że praca może być ciekawa, rozwojowa i dawać radość oraz naprawdę duże pieniądze. Zależy mi też bardzo na tym, aby tworzone przeze mnie treści przynosiły ogromne korzyści Czytelnikom: odpowiadały na ich pytania, interesowały ich i inspirowały. Wiem, że jeśli spełnię to pierwsze i będę naprawdę świetnym pracownikiem, to za tym przyjdą też i lepsze zarobki.

2. Mieć uporządkowanego maila


uporządkowana skrzynka mailowa

Krótko mówiąc - inbox zero. Chcę to w najbliższym czasie wprowadzić i zadbać o porządek na moim mailu służbowym, oraz prywatnym. Ustawię filtry, dzięki którym niektóre wiadomości od razu będą lądowały we właściwych folderach. Sama po otrzymaniu też będę je przenosić we właściwe miejsca.


Cele rozwojowe


1. Rozpocząć karierę muzyczną


kariera wokalna

Chcę w tym roku spełnić swoje marzenie i założyć zespół, a także zacząć publikować na YouTube covery różnych utworów. Uwielbiam śpiewać i bardzo chciałabym się tym zajmować regularnie. Wiem, że to odważne postanowienie, ale na pewno uda mi się je zrealizować :-)

2. Rozwinąć się jako muzyk


kariera muzyczna

Wiecie, że kilka lat temu grałam na klawiszach? Niestety, od tamtego czasu nie mam w ogóle na czym ćwiczyć i niestety cofnęłam się trochę, jeśli chodzi o umiejętności. Nic straconego. W tym roku kupię sobie keyboard i od nowa rozwinę się w tej dziedzinie. Uwielbiałam grać i dlatego zależy mi, by kontynuować tę przygodę.


Cele materialne

1. Wynająć dobre mieszkanie


ładne i zadbane mieszkanie

To cel na najbliższe tygodnie. Zależy mi na ładnym, czystym mieszkaniu w cichym i spokojnym miejscu, z którego będę miała dobry dojazd i blisko do centrum, z niewielkim czynszem i opłatami. Właściciele mili i wyrozumiali. Najlepiej bez sąsiadów nad i pod (znajomi tak mają i wierzcie mi, cisza jak we własnym domu). Mile widziana wanna w łazience :-) Cel długoterminowy to własne mieszkanie, ale póki co, potrzebuję po prostu czegoś w mieście, żeby mieć bliżej do pracy.

2. Rozwinąć swoje sklepy z koszulkami


bardzo popularne sklepy z koszulkami

Chcę zadbać o ich pozycjonowanie, tak, żeby potem każdy, kto szuka fajnej koszulki (dla informatyka lub z zabawnym nadrukiem dla kobiety) znajdował je w wyszukiwarce. Zależy mi na tym, aby moje produkty sprzedawały się "same", bez mojego większego wysiłku.

3. Znaleźć dobre źródło pasywnych dochodów


źródło pasywnego dochodu

Myślę ostatnio ciągle nad tym, co zrobić, żeby zarabiać przy okazji, bez wkładania w to dużego wysiłku. W momencie, kiedy pracuję na etacie, trudno mi będzie znaleźć czas na regularną pracę dodatkową, dlatego chciałabym zorganizować sobie źródło, które będzie działać samodzielnie i przynosić mi dodatkowe pieniądze.

4. Kupić własny samochód


mieć swoje własne auto

Marzy mi się to, odkąd zrobiłam prawo jazdy i czas, aby spełnić to marzenie. Wierzę, że w tym roku mi się uda. Upatrzony model to Seat Cordoba, ale... Golf IV też może być. Lubię Golfy ;-)



Oczywiście, to tylko część listy, ale jej resztę pozostawię już dla siebie. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnych list. Podejmujecie wyzwanie? Jakie macie plany i postanowienia na ten Nowy Rok? Dajcie znać - może mnie też zainspirujecie :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket

Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger