04 grudnia

Moje nowe ulubione kawałki. Muzyczne inspiracje #6

Ostatnio, gdy słuchałam radia Polska Stacja Rock, znowu udało mi się odkryć kilka fajnych kawałków. Dobra muzyka u mnie zawsze w cenie, dlatego dziś podzielę się z Wami nowymi piosenkami, które ostatnio uparcie zapętlam na odtwarzaczu. Jesteście ciekawi, co mi się spodobało? Czytajcie dalej.

zielone słuchawki nauszne





"Till the end"



Wpadł mi w ucho od pierwszego usłyszenia. Bardzo lubię takie klimatyczne, trochę "bujające" ballady z rockowymi wokalami. Ten kawałek naprawdę ma coś w sobie - sprawdźcie sami.


"Tears of the dragon"



Kiedyś słuchałam tylko metalu, ale jakoś nigdy nie zwróciłam na nich uwagi. Dopiero od niedawna zaczynam odkrywać ich kolejne utwory i poznawać lepiej. Tutaj urzekł mnie głównie klimatyczny riff.


"Nothing compares 2 U"




Ten utwór na pewno każdy z Was słyszał, tylko najprawdopodobniej w wykonaniu Sinead O'Connor. W sumie też spoko, ale o wiele bardziej urzekła mnie nieco bardziej rockowa wersja.

A Wy macie jakieś nowe ulubione kawałki? A może u Was w grudniu to już tylko kolędy i Last Christmas? ;-)
Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger