03 października

11 faktów o mnie - część 2.


LBA czyli Liebster Blog Award to ostatnio bardzo popularna zabawa, więc i mnie nie ominęły nominacje :-) Postanowiłam więc podzielić odpowiedzi na te wszystkie pytania na dwa posty. Jeśli nie widzieliście części pierwszej, zapraszam tutaj. Tymczasem dzisiaj pytania zadaje Patrycja z bloga Będę Kimś.

1. Co najskuteczniej motywuje Cię do działania, gdy nic Ci się nie chce?

Najczęściej myśl, że i tak mnie robota nie ominie, więc im wcześniej, tym lepiej, a potem mogę z czystym sumieniem mieć wolne, takie prawdziwe wolne, bez myślenia, że coś tam ciągle nade mną wisi :-)

2. Gdybyś mogła dać jedną radę młodszej wersji siebie, jak ona by brzmiała?

"Jedź za granicę zaraz po szkole, kiedy jesteś wolna, nikt za tobą nie tęskni i ty nie masz za kim tęsknić".

3. Przez jeden dzień w życiu możesz być kim zechcesz. Kim zostajesz i dlaczego?

Ostatnio stwierdziłam, że najchętniej to moim mężczyzną. Ciekawa jestem, co on myśli i jak odbiera moje zachowanie. No i jak to w ogóle jest być facetem :-)

4. Wygrywasz na loterii milion złotych. Co z nim robisz?

Lokuję je gdzieś, żeby procentowały i można było z nich żyć, a za część kupuję mieszkanie i samochód.

5. Najlepszy sposób na pokonanie PMS to…?

Ukochany u boku, koc i czekolada ;-)





6. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?

Bez telefonu. To jak moja ręka, albo noga.

7. Jak wyobrażasz sobie swoją emeryturę?

Chciałabym dostawać kupę kasy i móc podróżować. Taka emerytura po niemiecku. Ale bez Alzheimera ;-)

8. Twoja najgorsza cecha charakteru to… ?

Szybko się denerwuję. Stanowczo za szybko i za mocno. Ale pracuję nad tym, żeby nie było ;-)

9. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa.

Każde, w którym dostawałam czekoladę ;-)

10. Twoje największe marzenie?

To akurat tajne :-)

11. Jakie masz plany względem swojego bloga?

Chciałabym, żeby się rozwijał, podobał i zdobywał coraz więcej czytelników. Chcę dojść do miejsca, w którym są moi ulubieni blogerzy. Raczej pozostanie on w formie luźnego lifestyle'u z wpisami na temat tego, czym aktualnie żyję. Taki radosny misz-masz :-) W planie mam też wprowadzenie tematyki kosmetycznej, ale w rozsądnej, albo wręcz homeopatycznej dawce - spokojnie ;-) Blogów urodowych jest już wystarczająco dużo, toteż ten się w taki nie przerodzi. I może nigdy nie mów nigdy, ale postów dotyczących mody tutaj nie planuję. Jasne, jak każda kobieta lubię ładne ubrania. ale jakoś niespecjalnie się widzę w roli blogerki modowej.


W pierwszym poście już zaprosiłam do zabawy kilka kolejnych osób, dlatego dalsze nominacje sobie odpuszczę. LBA ma się bardzo dobrze, skoro tak mało znany blog jak mój zyskał w krótkim czasie dwie nominacje ;-) Jeśli jednak ktoś chciałby odpowiedzieć na moje pytania, to jak najbardziej zapraszam i proszę o info :-) Dzięki wielkie za nominację - lubię pisać o sobie w formie wywiadu, bo to pozwala mi lepiej poznać siebie samą i inspiruje do dalszego tworzenia. A jeśli wy chcecie mnie poznać jeszcze lepiej, zapraszam was na mojego Facebooka, Instagrama, oraz do śledzenia mojego bloga w Bloglovin' - wtedy będziecie zawsze na bieżąco. Tymczasem idę się dalej pakować, bo już za dwa dni wracam do Polski :-)  Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się! :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger