20 listopada

Co warto obejrzeć? Serialowe Inspiracje #2

Pisałam Wam ostatnio, jakie seriale oglądałam i polecam. Dziś nadszedł czas na drugą część tej listy. Dalej skupiam się na serialach kryminalnych, jakkolwiek oglądam też nieco inne rodzaje i tymi też się będę z Wami dzielić. No to startujemy! :-)

"Sherlock"



Uwspółcześniona wersja historii niezwykle inteligentnego, przenikliwego i nieco neurotycznego detektywa. Oczywiście, ma on do pomocy doktora Watsona, oraz... wszelkie wynalazki XXI wieku. Serial niezwykle żywy i błyskotliwy. A już 1 stycznia 2016 nastąpi premiera odcinka specjalnego czwartego sezonu. Bardzo, ale to bardzo warto :-)


"Gotham"



Oglądałam uparcie, chociaż mój wspaniały zrezygnował po kilku pierwszych odcinkach. Jednak pierwszy sezon nie był aż tak dobry, jak drugi. I mój mężczyzna teraz też ze mną ogląda kolejne odcinki :-) Serial opowiada nam o młodym detektywie, Jamesie Gordonie, który postanawia na przekór wszystkiemu i wszystkim zaprowadzić porządek w zdeprawowanym mieście, w którym za kilkanaście lat pojawi się Batman. Widzimy wszystkie wydarzenia, które nieuchronnie prowadzą młodego Bruce'a Wayne'a do zostania Człowiekiem-Nietoperzem, oraz dzieciaki, które kiedyś zostaną Trującym Bluszczem lub też Kobietą-Kot. Postać Jima Gordona bawi niesamowicie - przyjrzyjcie się jego minom :-) Serial jest nieco przerysowany, prawie komiksowy, ale jak się już do tego przyzwyczai, ogląda się naprawdę przyjemnie :-)

"Limitless"



Serial nowiutki, z tego roku. Świetnie nakręcony. To już nie jest taki typowy kryminał. Ale zobaczycie, jak wciąga... Tutaj mamy młodego chłopaka, który nie zrobił w swoim życiu jeszcze nic sensownego. Pracuje na zleceniach, próbuje grać w zespole... Przez jedną pracę na zlecenie dostaje możliwość skorzystania ze specjalnej pigułki, która kompletnie odmieni jego życie i sprawi, że nagle ten oto "twenty-eight screw up", jak sam siebie określa, stanie się pracownikiem FBI. Jego życie zmienia się całkowicie. Nie zawsze są to dobre zmiany... Serial ogląda się naprawdę niesamowicie przyjemnie. Powiedziałabym, że niesie całkiem pozytywne przesłanie, bo jednak główny bohater ma dobre serce i nierzadko ryzykuje własnym szczęściem tylko po to, by komuś pomóc. Do tego dużo humoru. Zdecydowanie i z pełną premedytacją polecam :-)

Seriali  które oglądam i które obejrzałam jest jeszcze trochę, tak więc możecie się spodziewać wkrótce kolejnych wpisów :-) Zatem: obserwujcie mnie! :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket
Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger