21 listopada

Nastrojowe piosenki na wieczór. Muzyczne Inspiracje #2


Z poprzedniej części Muzycznych Inspiracji mogliście dowiedzieć się, co dodaje mi pozytywnej energii. Tym razem podzielę się z Wami muzyką, która pomaga mi tę energię odzyskać. Będą moje ulubione spokojne i nastrojowe utwory, idealne na jesienny wieczór przy świecach, najlepiej z drugą połówką :-) Już się nie mogę doczekać tych wieczorów po moim powrocie, ze świecami, kocem, dobrym winem i oczywiście przede wszystkim - moim wspaniałym :-)

"Give me love"
Wygrywa Ed Sheeran - koleś, który robi najlepsze nastrojowe utwory, jakie znam. Ten, który wrzucam poniżej, zachwycił mnie absolutnie. I zachwyt trwa do tej pory :-)



"Love me like you do"
Kolejny utwór też na pewno znacie. Nie, żebym była fanką "Pięćdziesięciu twarzy Greya", bo zdecydowanie nie jestem. Jedynie fanką soundtracku, bo jest świetny :-)



"Say you love me"
Tak samo zachwyca mnie ta piosenka. Gdy usłyszałam ją pierwszy raz, od razu wyobraziłam sobie właśnie taki przyjemny wieczór z dobrą muzyką, świecami i winem :-)




"L'amore esiste"
Włoski brzmi tak pięknie i romantycznie, dlatego nie mogło w mojej dzisiejszej playliście zabraknąć utworu w  tym języku miłości :-) Tę cudowną piosenkę odkryłam dzięki Head Divided :-)



"Pomimo burz"
I wreszcie coś z naszego podwórka :-) Ten utwór bardzo mi się spodobał w oryginale, ale myślę, że na taki spokojny wieczorny chillout o wiele lepiej pasuje w wersji akustycznej :-)



A Wy czego słuchacie w takie nastrojowe wieczory, kiedy chcecie się zrelaksować? :-)

Obserwuj mój blog lifestylowy na:
Photobucket    Photobucket    Photobucket

Copyright © Blog lifestylowy - Pomysłowa , Blogger