niedziela, 11 grudnia 2016

Jaki prezent kupić? Pomysły na prezenty pod choinkę dla najbliższych

stylowe prezenty pod choinkę blog

Już połowa grudnia, Święta tuż, tuż, a pomysłów na prezenty jak nie było, tak nie ma? Cóż, ja mam już ich całkiem sporo, ale jeszcze się nie zebrałam, żeby je zrealizować ;-) Postanowiłam zatem wszystko spisać. Może właśnie Tobie potrzebna jest taka podpowiedź?




Książka

książka jako prezent na Gwiazdkę

... is always a good idea. Pod warunkiem, że obdarowany nie ma alergii na słowo drukowane. Na szczęście, w dobie e-booków coraz mniej osób boi się czytania. Pamiętajcie tylko, aby odpowiednio dobrać gatunek, a najlepiej - podpytajcie, jaką książkę chętnie by przygarnął, lub jaką właśnie czyta i czy mu się podoba. Wtedy możecie wybrać np. następny tom z danej serii.


E-book

abonament na e-booki pod choinkę

A dokładniej abonament, w ramach którego obdarowana osoba może czytać, ile wlezie. To idealny pomysł dla moli książkowych, którzy zbankrutowaliby, gdyby kupowali tylko tradycyjne wydania. Możesz wybrać abonament na e-booki lub opcję z czytnikiem za 1 zł. Sama mam w tej chwili Legimi 1500, ale bardzo bym się ucieszyła z tej z czytnikiem ;-)


Czytnik e-booków

czytnik e-booków na gwiazdkę

Można i tak. Jeśli obdarowany ma dostęp do książek elektronicznych, ale męczy się z czytaniem ich na tablecie lub smartfonie, warto sprezentować mu odpowiedni gadżet. Dobry czytnik nie musi kosztować dużo. Jeśli korzysta z abonamentu, radziłabym zwrócić uwagę na modele z wbudowanym systemem Android, aby można było pobrać aplikację Legimi na czytnik.


Pomysłowy gadżet do telefonu

gadżety i akcesoria do smartfona

Zestaw obiektywów do smartfona, bezprzewodowa ładowarka indukcyjna, a może po prostu stylowe etui lub case na telefon? Ja kiedyś bardzo się ucieszyłam z dobrych słuchawek pod choinkę. Działają do tej pory :-) Jeśli macie większy budżet, możecie zaszaleć i kupić bliskiej osobie po prostu gogle VR.


Perfumy

perfumy na Gwiazdkę

Dość uniwersalna kategoria prezentu dla niej i dla niego. Jeśli znacie gusta swoich bliskich, możecie podarować im właśnie jakąś dobrą wodę perfumowaną. Inna opcja - ulubionych perfum nigdy za dużo, możecie zatem kupić im po prostu kolejną buteleczkę tych sprawdzonych. Ze swojej strony polecam z damskich: DKNY Be Delicious oraz Paco Rabanne Lady Million, a z męskich: Paco Rabanne 1 Million i Hugo Boss Boss Bottled.


Biżuteria

biżuteria pod choinkę dla kobiety i dla mężczyzny

To zazwyczaj trafiony prezent dla kobiety. W sklepach z biżuterią są jednak też ciekawe modele np. bransoletek dla panów, dlatego tak naprawdę to też uniwersalna propozycja, którą można dowolnie personalizować. Ważne, żeby wpasować się w gust obdarowanej osoby, czyli np. nie kupować złotej biżuterii miłośniczce shamballa. Prezent ma podobać się przede wszystkim jej ;-)


Gra planszowa

gra planszowa na prezent od Mikołaja na Gwiazdkę

Idealny pomysł na wieczór - usiąść razem i zagrać w jakąś fajną planszówkę. Mnie się marzy ostatnio Kolejka. Podobno bardzo zabawna gra w klimacie PRL. Znacie?

Puzzle

puzzle na prezent

Puzzle to prezent dla cierpliwych lub tych, którzy nad cierpliwością chcą popracować. Ja od dwóch tygodni układam Sokoła Millenium. Ta konkretna układanka to zdecydowanie opcja dla wytrwałych.


Kubek

ładny kubek na kawę i herbatę pod choinkę

Na gorącą kawę, herbatę, kakao i wszystko, co zechcecie. Czy jest coś lepszego, niż przytulny wieczór pod kocem, z gorącym napojem w ładnym kubku? Swoją drogą, ostatnio coraz modniejsze stają się takie klasyczne, emaliowane kubki - jak za dawnych lat. Coraz częściej je widzę na Insta.


Mam nadzieję, że moje propozycje rozwiały Wasze wątpliwości. Ja zamierzam je wykorzystać w tym roku, a Wy? Może macie też jakieś inne pomysły, co kupić pod choinkę? Podzielcie się w komentarzach :-)

Obserwuj mnie na:
Photobucket Photobucket Photobucket
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.