wtorek, 20 grudnia 2016

Klimatyczne zdjęcia, łotr jeden i minichoinka. Przegląd tygodnia 12-18 grudnia

To był dość aktywny tydzień. Zaczął się od poniedziałku... Co za nowina :-D Dobra, dajcie mi skończyć zdanie :-D Zaczął się od poniedziałku, kiedy po pracy zdążyliśmy tylko zjeść obiad i pojechaliśmy w teren.

blog lifestylowy przegląd tygodnia przed Świętami


Dało mi to okazję do zrobienia kilku klimatycznych zdjęć. Wybaczcie tylko, że tak ciemne i zaszumione. Trudno o inną jakość, gdy mrok zapada o 16. Wolę lato...

klimatyczne zdjęcie

nastrojowe zdjęcie

Był to także tydzień przychodzących przesyłek z Aliexpress. Dokładnie - przyszły trzy. Dwie bardzo oczekiwane, z biżuterią i zegarkami. Będzie recenzja i porównanie - zdjęcia z aukcji vs real photo :-) Jedna już była tutaj.

naszyjnik Hermiony zmieniacz czasu

otwieracz do piwa Sokół Millenium z Aliexpress

W ogóle, mam ostatnio fazę na zegarki. Wiecie, takie fajne i stylowe, najlepiej ze złotym wykończeniem. Ten kupiłam już dawno temu, ale w trakcie noszenia wypadł mi z niego bolec mocujący pasek. Dopiero niedawno go naprawiłam i znowu się zachwycam. Jest naprawdę piękny.

zegarek Geneva

Odkryłam coś pysznego. Ogólnie uwielbiam ten z Tesco, ale ostatnio odkryłam, że również Tymbark ma w ofercie wyciskany sok z pomarańczy:

sok z pomarańczy wyciskany

Tydzień minął niepostrzeżenie i przyszedł weekend. A z nim - Łotr 1. Łotrze Ty jeden :-D

Recenzja już jest na blogu. Sprawdźcie, czy warto obejrzeć Rogue 1 w kinie.




Po Łotrze tym jednym poszliśmy na spacer po pięknie oświetlonym mieście. Aż poczułam się zainspirowana, żeby w końcu ubrać też choinkę. Mini-choinkę :-)






Upiekłam też brownie z kaszy jaglanej. Nauczyło mnie to, że z przepisami fit jest jak z ofertami pracy - są napisane pewnym żargonem, który zaczynasz rozumieć dopiero po dniu spędzonym jako akwizytor.... Jak wyczytasz w takim przepisie, że ciasto ma kremową konsystencję, oznacza to po prostu coś na granicy zakalca. Taka podpieczona owsianka. Albo mokra tektura... Cóż, najgorsze nie jest, ale jadałam lepsze.

Czuję się też zainspirowana do fotografowania. Strasznie mi się podobają takie perspektywiczne zdjęcia. W niedzielę zrobiłam coś takiego (i wrzuciłam potem jako #latergram):
W niedzielę przeżyłam także przedświąteczne zakupy w Tesco. Przeżyłam - bo im bliżej Świąt, tym bardziej wizyta w supermarkecie przypomina survival w dzikiej dżungli . A podobno może być jeszcze większe szaleństwo... Cóż, ja mam w tym tygodniu do odebrania książki z empiku...

Reszta niedzieli była już całkiem spokojna i leniwa. Bez Grand Tour, bo jeszcze nie było napisów do odcinka, ale za to z Hobbitem. Hobbit: Bitwa Pięciu Armii tak bardzo podobał się nam w kinie, że postanowiliśmy go obejrzeć jeszcze raz w domu.

I uwaga, uwaga! W tym tygodniu udało mi się wreszcie skończyć Weźmisz czarno kure.
Czekam na brawa i strzelające szampany :-D

Pozostało pozycjonowanie. Czytam też Zanim się pojawiłeś. Chyba skrobnę recenzję, bo nie wierzę, że książka może być aż tak zła...

Z ciekawych linków... widzieliście tę wzruszającą reklamę? Wszyscy się tak nią zachwycają. Wy też? ;-)

Jestem też trochę zawiedziona tym, co dzieje się z Evernote. Chyba też przerzucę się na inny notatnik.

A wiecie, jaka jest różnica między dlaczego i czemu? Nie? To sprawdźcie. Polsko-polskie rozkminy ;-)

W Biedronce zaś pojawiły się świetne pomysły na prezent - pakiety książek. Sprawdźcie, może jest tam coś, co Was zainteresuje. Plus - jest też Konan Destylator. Taniej niż w innych sklepach ;-)

Na blogu zaś znalazły się do tej pory trzy teksty:

Mikołajki, muffinki i słodkie lenistwo.

Aliexpress. Moje opinie o zamówionych produktach #1

Łotr 1. Czy warto iść do kina na Star Wars: Rogue 1?


A co tam u Was słychać? Teraz to pewnie już przygotowania do Świąt na całego, co? :-)

PS. Jeśli nie wiecie jeszcze, co kupić bliskim na Święta, zobaczcie mój poradnik prezentowy:

Jaki prezent kupić? Pomysły na prezenty pod choinkę dla najbliższych

Obserwuj mnie na:
Photobucket Photobucket Photobucket
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.