czwartek, 28 kwietnia 2016

Podsumowanie fotowyzwania Jest Rudo


Nie będę owijać w bawełnę - jak tylko zobaczyłam, że Natalia organizuje kolejne fotowyzwanie, wiedziałam, że muszę koniecznie wziąć w nim udział i coś od siebie dorzucić. Cokolwiek. Ostatecznie z 15 zadań wykonałam 5 - w tym jedno podwójnie, bo tak się akurat złożyło, że miałam co fotografować ;-) Wiem, że te pięć tygodni to naprawdę sporo czasu, by ogarnąć całość, ale u mnie zbiegło się to z powrotem do Polski, który zawsze oznacza, że więcej jestem offline i staram się cieszyć każdą chwilą, zamiast patrzeć na wszystko przez obiektyw. Kusi mnie, żeby wykonać pozostałe zadania i być może tak zrobię, tylko bardziej rozciągnę to w czasie. Pomysły mam ;-) Jednak termin publikowania efektów jest do dziś - dlatego pokażę Wam, czego do tej pory udało mi się dokonać. Mam też nadzieję, że Natalia wybaczy mi, że odnośniki prowadzą do Insta - po prostu w trakcie wykonywania wyzwania miałam problem z telefonem, który wymagał przywrócenia ustawień fabrycznych. I wtedy też się okazało, że niestety nie wszystkie zdjęcia zapisały mi się na karcie pamięci - a to oznacza, że dostęp do kilku pierwszych efektów wyzwania mam niestety tylko na Instagramie. I tak, wszystkie zdjęcia wykonałam za pomocą smartfona :-)

Wiosna


Nie widziałam w Monachium nic piękniejszego i bardziej wiosennego niż te kwiaty na drzewach . Zachwyciły mnie totalnie :-)

Najsmaczniejsze




To było pewne, że jeśli mam sfotografować coś, co według mnie jest najsmaczniejsze, to będzie to coś czekoladowego :-) Smoothie są spoko, ale kocham i tak czekoladę ;-)

Niebieski



Skoro niebieski, to koniecznie moje nowe kolczyki oraz okulary. Bardzo lubię ten kolor, więc nie było opcji, żeby pominąć to zadanie :-)

Lubię



Jeśli zdjęcie czegoś, co lubię po zmroku, to na pewno moje miasto nocą i ten niesamowity widok z balkonu. Każde miasto pięknie wygląda nocą, ale tylko ten widok daje mi radość i poczucie, że jestem tu, gdzie powinnam i gdzie chcę być :-)

Moje



Zdjęcie pt. "Moje" to kompletny spontan - stwierdziłam, że skoro "Moje", to niech będzie pamiątka bardzo miłych chwil czyli moich urodzin. I tak oto w tym zadaniu wylądowała klimatyczna fotka z restauracji, w której świętowałam z moim wspaniałym :-)


Szczegół


W tym zadaniu również zdjęcie związane z moim świętem - moje urodzinowe kwiaty. Też kompletny spontan, ale myślę, że całkiem udany :-)

I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o mój wkład w fotowyzwanie u Natalii z Jest Rudo. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Ja jestem ze swoich zdjęć zadowolona i cieszę się, że wyzwanie zmusiło mnie do kreatywności oraz wgłębienia się nieco bardziej w podstawy fotografii (bo jednak coś tam musiałam sobie na Jest Rudo poczytać, żeby wiedzieć, jak wykonać poszczególne zadania). Tak więc przede wszystkim - Natalia, wielkie dzięki za pomysł. Naprawdę zmusiłaś mnie do działania i pokombinowania, i czuję, że nawet ta odrobinka, którą dałam radę wykonać, pomogła mi się rozwinąć :-)

Photobucket Photobucket Photobucket


UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.